Magazin Online

Pentru efectuarea unei comenzi este necesară completarea unui formular care să conțină toate informațiile necesare pentru o bună desfășurare a livrării.

Procesul de plasare a unei comenzi:

• Dați click pe butonul ”Adaugă în coș” din pagina produsului.
• După adăugarea tuturor produselor alese în coș se introduce cantitatea dorită : Dați click pe ”Produse în coș”, introduceți cantitatea dorita în coșul de cumpărături și dați click pe ”Recalculează comandă”
• Următorul pas este finalizarea comenzii (Dați click pe butonul ”Finalizează comanda”) În cazul ăn care doriți să mai adaăgați și alte produse în coș apăsați butonul de ”Continuă cumpărăturile”.
După apăsarea butonului de ”Finalizează comanda” apare un formular în care trebuie completate toate câmpurile marcate cu semnul steluță.
La sfârșitul formularului apare un pătrățel care trebuie bifat, admitând faptul că sunteți de acord cu termeniile și conditiile de cumpărare, respectiv transportul, recepția mărfii și plata acestora.
Lansarea comenzii se face prin apăsarea butonului ”Trimit comanda”.
Orice modificare sau anulare a comenzii din partea cumpărătorului poate avea loc pe baza înștiințării în scris, pe [email protected] înainte de livrare, în caz contrar cumpărătorul va suporta cheltuielile de livrare și de returnare.
Vânzătorul confirmă expedierea comenzii și înștiințează cumpărătorul privind comanda prin email.

Contul în magazin online asigură informații detaliate despre statusul comenziil și facilitează plasarea comenzii, deoarece clientul nu trebuie să completeze formularul de comandă de fiecare dată când plasează o comandă. O dată creat contul se salvează și datele clientului astfel încât să faciliteze comenzile viitoare.

Costul transportului este calculat în funcţie de greutatea coletului, oriunde pe teritoriul României, astfel:

– la un colet pe destinaţie preţurile sunt:

0.1 – 2 kg = 15  lei

2.1 – 10 kg = 17  lei

10.1 – 30 kg = 21  lei

30.1 – 40 kg = 37  lei

– la două sau mai multe colete la aceași destinaţie, preţurile sunt:

0.1 – 2 kg = 14  lei

2.1 – 10 kg = 15  lei

10.1 – 30 kg = 19  lei

30.1 – 40 kg = 35  lei

La care se adaugă pe destinaţie 5  lei  taxă ramburs.

Costul transportului este calculat în funcţie de greutatea coletului şi se va regăsi separat faţă de valoarea produselor. Plata se efectuează integral, în sistem ramburs, în numerar către comisionar o dată cu recepţia mărfii.

Termenul de livrare este 10 zile lucrătoare de la plasarea comenzii.

Plantele vor fi livrate în condiţiile în care dumneavoastră  să le primiţi în stare perfectă, sănătoase şi libere de orice boală.  Stocul nostru de plante se află în permanenţă sub atentă inspecţie şi respectă reglementările fitosanitare.

S.C  Yurta Prod S.R.L  răspunde pentru  orice defect  sau distrugere care  s-a produs în urma condiţiilor de transport.

Transportul produselor se face prin curier rapid, asigurat de societatea GLS, în termen de 10 zile lucrătoare de la plasarea comenzii.

  • Plată ramburs la livrare

Plata în numerar (sistem ramburs) – această variantă presupune achitarea contravalorii produselor și a taxei de livrare, direct la agentul GLS desemnat pentru livrarea coletului.

  • Plată prin transfer bancar

Plata prin transfer bancar- această variantă presupune transferarea contravalorii produselor și a taxei de livrare la următorul cont bancar : RO61RZBR0000060001140985,  iar după intrarea banilor (2-3 zile lucratoare) coletul va fi expediat la adresa solicitată

La o comandă minimă în valoare de 1500 lei asigurăm transport gratuit, în cazul achitării contravalorii comenzii prin transfer bancar.

Conform  cerinţelor legii pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date în sectorul comunicaţiilor electronice, S.C Yurta Prod S.R.L are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care le furnizaţi despre Dumneavoastră, un membru al familiei sau ale unei alte persoane, utilizând orice modalitate de comunicare cu firma noastră.

Portalul nostru colectează, utilizează și prelucrează date personale în vederea:

– înregistrărilor comenzilor online

– livrării produselor comandate online

– generării de documente contabile aferente comenzilor online înregistrate

– transmiterea diverselor informații de interes utilizând newsletters.

Aceste informații sunt utilizate exclusiv la nivel intern și nu vor fi distribuite altor persoane.

 

Colectarea datelor Dumneavoastră personale este necesară pentru realizarea actului comercial; stocarea lor se face numai în măsura în care sunt necesare pentru furnizarea serviciilor noastre sau în vederea îmbunătățirii acestora.

S.C. YURTA PROD S.R.L. vă transmite companiilor care prestează servicii de curierat informațiile necesare în vederea livrării produselor comandate on-line.

Solicitam următoarele informații necesare la înregistrarea și confirmarea viitoarelor comenzi on-line, precum și livrarea și facturarea produselor comandate pentru persoane fizice:numele, prenumele, adresă de e-mail, sex, cod numeric personal adresă poștală (oraș, județ, stradă, cod postal) adresă de livrare, telefon.

Solicitam următoarele informații necesare la înregistrarea și confirmarea viitoarelor comenzi on-line, precum și livrarea și facturarea produselor comandate pentru persoane juridice: denumire companie,cod de identifiacre fiscala, număr de înregistrare al Registrul Comerțului, bancă, contul bancar, adresă poștală (oraș, județ, stradă, cod postal) adresă de livrare, telefon, adresă de e-mail.

În cazul în  care utilizatorul optează să se aboneze pentru newsletter, portalul va stoca numele și adresa de e-mail furnizată, în vederea transmiterii ulterioare a informațiilor de interes.

Utilizăm cookie-urile pentru a stoca preferințele vizitatorilor, pentru a personaliza conținutul paginii web în funcție de tipul de browser al vizitatorilor sau de alte informații pe care vizitatorul le trimite.

Dumneavoastră puteti accepta sau respinge folosirea de cookies prin meniul de funcționalitate al browserului. Dacă veți dezactiva abilitatea browserului Dumneavoastră de a accepta cookies, veți putea în continuare naviga pe site-ul nostru, dar nu veți putea beneficia de toate avantajele oferite.

În cazul în care considerăm că este necesară o schimbare a regulilor de confidențialitate, vom publica respectivele modificări în această pagina pentru a vă informa cu privire la tipurile de informații pe care le colectăm și modul în care le utilizăm.

Portalul nostru conferă utilizatorilor înregistrați dreptul de a modifica informațiile furnizate, după autentificare, prin accesarea secțiunii “Contul meu”.

De asemenea, puteți solicita operatorului ștergerea datelor Dumneavoastră oricând.

Deși SC YURTA PROD SRL deține codul, bazele de date și toate drepturile asupra protalului, vă păstrați toate drepturile asupra datelor furnizate.

 

Date Tehnice Despre Produse

Răsadurile din categoriile: Clematite, Nuanță și decor, Farmacia naturii, Magnolii sunt livrate în ghivece de P9.

Rădăcinile trandafirilor,  viței de vie,  arbuștilor și pomilor fructiferi sunt împachetate în folie într-un amestec de pământ.  Acestă ambalare va furniza nutrienții necesari timp de 20 de zile de la data primirii, într-un loc întunecat, răcoros (3-7 grade  C). Când se desface ambalajul de pe rădăcina plantei, aceasta trebuie așezată într-o găleată de apă timp de 30 de minute pentru hidratarea ei.

  • Pomii la expedierea în colet, dacă au înălțimea mai mare de 2 m, sunt scurtaţi (tăiaţi din vârf).
  • Butaşii de arbuşti, trandafiri şi viţă de vie au o lungime de 30-50 cm.

Greutăţile aproximative ale plantelor cu rădăcina ambalată, exprimate în grame:

  • pomi fructiferi: 1.500-2.000 g
  • arbuşti fructiferi,ornamentali, viţă de vie: 400-500 g
  • trandafiri: 500-800 g
  • magnolii, clematite etc. 200-400 g
  • tratamente fitosanitare 450 g

Materialul saditor livrat are vârsta între 1-2 ani.

Pentru a vă da seama dacă o plantă este vie, trebuie să verficați în primul rând  tulpina plantei.  În cazul în care nu sunteți convinși ca planta este vie, recomandarea noastră este să răzuiți cu o ustensilă sau cu unghia baza plantei. Dacă rădăcina plantei este verde sub coajă, înseamnă ca planta este vie, în orice alte situații vă rugăm să ne contactați.

 

Dacă o plantă este în stare de  repaus  vegetativ, puteți verifica viabilitatea plantei din următoarele semne:

  1. ramurili sunt flexible
  2. dacă zgâriați un pic coaja pomului/arbuștului, sub coajă planta trebuie să fie verde
  3. bulbii de flori trebuie să fie tari, iar la bulbii de primăvară se pot observa 1-2 muguri
  4. ramurile trandafirilor trebuie să fie verzi și nu înnegrite
  5. plantele cu rădăcină liberă au o rădăcină umedă, flexibilă

 

Procedura Depunerii Unei Reclamații

Pentru a depune o reclamatie, clientul trebuie să completeze un formular cu datele lui și cu datele de identificare ale comenzii. De asemenea este obligația clientului de a atesta problema semnalată prin atașarea dovezilor cerute:

  • Daca produsul a fost cumpărat dintr-un hypermarket, supermarket, colaborator: bonul fiscal, pașaportul fitosanitar sau eticheta produsului
  • Daca prodususl a fost cumpărat din magazin online: numărul comenzii sau seria facturii, pașaportul fitosanitar sau eticheta produsului

Dacă părţile nu au convenit altfel, momentul încheierii contractului la distanţă îl constituie momentul primirii mesajului de confirmare de către consumator, referitor la comanda sa.

Potrivit prevederilor legale  “consumatorul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă, în termen de 10 zile lucrătoare de  la primirea produsului, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”.

Consumatorul nu poate denunţa unilateral următoarele tipuri de contracte : “care prin natura lor se pot degrada ori deteriora rapid”. Din această categorie fac parte plantele din clasa produselor: pomi fructiferi, arbuşti fructiferi, viţă de vie altoită, trandafiri, arbuşti ornamentali, arbori ornamentali, plante căţărătoare, magnolia, clematis, bulbi. Acestea se pot denunţa în termen de 48 de ore de la primirea lor, şi vor fi returnate vânzătorului pe cheltuiala proprie în forma lor originală, despachetate doar din colet nu şi din ambalajul propriu.

Eventualele reclamaţii se primesc doar în scris la [email protected] sau la B-dul Brașovului. Nr. 80, Săcele 505600, Brașov.